.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۸۴ باند حفاری غیرمجاز میراث فرهنگی در مازندران متلاشی شد
سرپرست میراث فرهنگی مازندران از متلاشی شدن ۸۴ باند حفاران غیرمجاز سال قبل در استان خبر داد و گفت: از غارت اموال و میراث تاریخی جلوگیری شده است.

به گزارش شمال نیوز، مهدی ایزدی از انهدام ۸۴ باند حفاران غیرمجاز در سال گذشته اظهار داشت: با انهدام این باندها از غارت اموال تاریخی و فرهنگی مازندران جلوگیری شده است.

وی گفت: یگان حفاظت میراث‌فرهنگی مازندران آمار خوبی از تعامل با سازمان‌ها و ادارات دولتی، مشارکت اجتماعی و پیگیری اخبار مردمی را در سال گذشته در پرونده کاری خود ثبت کرده است.

وی با اشاره به ۵۳ هزار مورد گشت‌زنی در سطح استان و ۹ هزار و ۷۰۰ مورد گشت‌زنی در بافت شهری افزود: در سال گذشته ۳۲۷ حفار غیرمجاز دستگیر و با کشف و ضبط ۶۷ فلزیاب و ۴۰ ادوات حفاری تحویل مراجع قضائی شدند.

ایزدی از صدور ۹۸ اخطاریه برای متخلفین ساخت‌وساز در حرایم اشاره کرد و افزود: بازدید از فروشگاه‌های صنایع‌دستی به‌منظور مبارزه با قاچاق محصولات صنایع‌دستی، یک هزار و ۷۶۰ نظارت بر طرح‌های عمرانی در محوطه‌های تاریخی، ۲۵ مورد نظارت بر طرح‌های مرمتی و ۲۶ نظارت بر کاوش‌های علمی از جمله اقدامات یگان حفاظت در سال گذشته بوده است./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.